niedziela, 10 kwietnia 2022

Audi A6 C6 Opinia Urzytkownika

 

Przedstawiam Audi A6 C6 napędzane benzynowym motorem 2.4V6 o mocy 177KM

 

O aucie nie jestem w stanie tak dużo powiedzieć jak chociażby o Oplu którego użytkowałem dużo dłużej, lecz po 3 Miesiącach i dwudziestu paru tysiącach Kilometrów postanowiłem podzielić się z wami moją opinią dlaczego wybór padł na A6 i dlaczego szybka sprzedaż.
 
Tak więc od początku, po sprzedaży Astry potrzebowałem auto do robienia Kilometrów. Z racji tego że moje auto firmowe jest Leasingowane i ma mocno ograniczony limit Kilometrów zawsze posiadam drugie auto którym podróżuje miedzy krajami europy. Jak już zdążyliście zauważyć średnio  dwa lub trzy razy w roku zmieniam Auto. Po sprzedaży Astry chciałem koniecznie auto Niemieckiego producenta, pierwszy wybór padł na BMW serii 7 z 2007roku, 3.0 D. Niestety po oględzinach auta okazało się to zbyt ryzykowne auto jak dla mnie, m.in brak książki serwisowej, brak info o naprawach, 4 właścicieli... . 
To sprawiło że czas mnie gonił i potrzebowałem auta na które nie chciałem wydać więcej jak 4500Euro które będzie miało prowadzoną książkę serwisową oraz będzie poniżej 250 000 km przebiegu. Po uwzględnieniu tych kryteriów zostało bardzo mało diesli dlatego zdecydowałem się na zakup benzyny. A6 w Avant od dawna mi się podobało , z racji tego wybór padł na A6 w benzynie, a jeśli benzyna od Audi to 2.4 Stara ale pancerna jednostka!

Z zakupu ogólnie jestem zadowolony, mimo to drugi raz nie zdecydował bym się na to auto.
 Waga auta co prawda pozwala na jazdę z większymi prędkościami nie bojąc się oto że boczny wiatr zdmuchnie nas z drogi, za to rozpędzić tego klocka do ponad 200 km/h wymaga cysterny zamiast zbiornika:).
Ponadto w mieście trudne do parkowania, słaba widoczność z tyłu, bardzo wystające nadkola w bagażniku co ogranicza przestrzeń ładunkową, bardzo słabe światła xenonowe co bardzo utrudnia jazdę nocą. 
 
Oczywiście A6 ma mnóstwo plusów które oczywiście muszę potwierdzić.

Wyciszenie to jest to co urzekło mnie w Audi! przy każdej niemal prędkości można spokojnie rozmawiać w aucie słysząc tylko pomruk V6-stki:), czego niestety nie mogę powiedzieć o Alfie 159 czy Renault Megane 3 generacji. Pomijając wyciszenie, A6 jest mega wygodną kanapą na trasy, fotele z przodu są tak duże że czujemy się bez mała jak na kanapie w domu. Widoczność do przodu jest znakomita, oraz wszystko co potrzebuje kierowca ma w zasięgu ręki. Co prawda umiejscowienie miejsca na kubek z kawą jest w tragicznym miejscu (można wykorzystywać alternatywnie jako schowek na telefon :)  ) ja osobiście korzystałem z super uchwytów w podłokietniku kanapy tylnej. 

Na pewno miejsca jest w nim pod dostatkiem, tak dla osób podróżujących z przodu jak i z tyłu. Osobiście gdybym miał kupić A6 to tylko Diesel 2,7TDI ponieważ masa własna auta wymaga 180 KM aby ruszyć z miejsca same A6 jeżeli w środku znajdujemy się jeszcze my brakuje nam mocy (a także paliwa po chwili):)

Osobiście raczej już nie kupie C6  jest to spowodowane sposobem mojego użytkowania gdyż ja pokonuje mnóstwo Kilometrów, natomiast  nie oznacza to że dla was A6 nie może okazać się strzałem w 10Tke! 
Każdy kupując auto powinien mierzyć siły na zamiary. A6 jest naprawdę fajnym autem, wygląda dostojnie mimo iż ma już swoje lata nadal budzi zainteresowanie! 

Do mnie nie koniecznie przemówiło lecz jeżeli ktoś korzysta inaczej z Auta jest to jak najbardziej autko warte uwagi. 

Cena za jaką można kupić jeżdżące a6 w stanie akceptowalnym jest tak przystępna że naprawdę auto kusi do zakupu, pamiętajcie tylko aby szukać aut z pewną historią abyście nie wbili się na minę. Osobiście okazje poniżej 15 000 bym pominął ale to już kwestia każdego kupującego. Mam nadzieję że wy jesteście i będziecie bardziej zadowoleni z waszych A6-stek!

Dziękuję za czas poświęcony na ten artykuł i mam nadzieje ze rozwiałem niektórym z was wątpliwości co do zakupu A6-tki.

Zachęcam do podzielenia się w komentarzach co wy sądzicie o zakupie 17 letniego audi oraz waszych historii z waszymi autami.
 
 

Pozdrawiam i zachęcam do czytania kolejnych postów!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

OPEL CORSA 1,2 Turbo Benzyna Czy warto?

  Czy moim zdaniem Turbo doładowana mini benzyna to dobry wybór?? Witam was serdecznie, jak wiecie częstotliwość wymiany aut u mnie jest dos...